środa, 28 stycznia 2015

CARNAVAL MAKE-UP




Witajcie!
Kilka dni temu odwiedziła mnie moja koleżanka, której robiłam makijaż wieczorowy. Martyna szła na imprezę do klubu, dlatego makijaż musiał być dość widoczny, żeby podczas zdjęć z fleszem nie wyszła tylko blada twarz i kreski. Musiałam jednak zachować umiar bo makijaż miał mimo wszystko być w miarę możliwości delikatny. Dużą rolę odgrywały w tym makijażu wszelkie rozświetlające kosmetyki, które na zdjęciu dają trójwymiarowy efekt. 
Jak widzicie Martyna ma bardzo połyskujące oko oraz podkreślone kości policzkowe. Dużą rolę odegrał śliczny kształt oczu i brwi mojej modelki, co było dla mnie wielkim ułatwieniem. Uważam, że efekt wyszedł na prawdę fajny :)














Do wykonania makijażu użyłam poniższych kosmetyków:

TWARZ
Korektor - Sephora Touch Lumiere Lissante nr 02
Podkład - Pharmaceris 
Podkład - KOBO Professional nr 405 suntanned
Puder - Eveline 20 transparent
Puder - Sephora MicroSmooth 25
Rozświetlacz - Revlon ColorStay Puder rozświetlający 010
BRWI
Cień do powiek - INGLOT nr 327
OCZY
Cień do powiek - INGLOT nr 357
Podkład - KOBO Professional nr 405 suntanned
Sypki pigment do powiek - INGLOT nr 22
Eyeliner - Rimmel gel eyeliner
Tusz do rzęs - Bourjois Twist up the volume
USTA
Pomadka - Golden Rose nr 72
Błyszczyk - NYX Mega Shine Lip Gloss 

Jak Wam się podoba rozświetlony makijaż Martyny? Czekam na Wasze opinie.
Buziaki ;*




2 komentarze:

  1. śliczna modelka :)
    mimo że nie znam, pozdrawiam! :) :*

    OdpowiedzUsuń