wtorek, 27 stycznia 2015

SHINE LIKE A STAR




Witam Was ponownie Kochani!
Robię kolejne podejście do bloga i chciałabym bardzo, żeby było ono już ostatnie.
Wracam do Was z głową pełną pomysłów, które postaram się regularnie publikować. Na poprzednim blogu zamieszczałam wyłącznie swoje zdjęcia, teraz zamierzam publikować zdjęcia makijaży jakie wykonałam innym dziewczynom, oczywiście za ich zgodą :)
"Shine like a star" to tytuł dzisiejszego makijażu, który jest świetną propozycją na karnawałową imprezę, ale nie tylko. Połyskująca powieka i matowe usta to również idealne połączenie na zbliżające się Walentynki. Zapraszam do oglądania zdjęć, a na samym dole zamieściłam listę kosmetyków, których użyłam :)








Do wykonania makijażu użyłam poniższych kosmetyków:

TWARZ 
Korektor - Sephora Touch Lumiere Lissante nr 02
Podkład - Bourjois Flower Perfection Light Vanilla
Podkład (cieniowanie) - KOBO Professional nr 405 suntanned
Puder - Eveline 20 transparent
Puder - Sephora MicroSmooth 30
Rozświetlacz - Revlon ColorStay Puder rozświetlający 010 

BRWI
Cień do powiek - INGLOT nr 327

OCZY
Cień do powiek (ruchoma powieka) - INGLOT nr 101 R
Cień do powiek (załamanie powieki) - INGLOT nr 101 R
Podkład - KOBO Professional nr 405 suntanned
Sypki pigment do powiek - INGLOT nr 22
Tusz do rzęs - Bourjois Twist up the volume 

 USTA
Pomadka - Golden Rose Velvet Matte nr 08




Buziaki! ;*

2 komentarze:

  1. hej ;)
    Twoje makijaże są na prawdę piękne! :*
    pokazałabyś jak narysować ładną kreskę linerem? najlepiej takim w pędzelku bo pisakiem się nie umiem posługiwać ;P
    niby banalne ale nigdy mi nie wychodzi :<
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Postaram się w ferie przygotować taki post :)

      Usuń