wtorek, 3 lutego 2015

"BABY, I NEED ONLY 15 MINUTES..."

Witam!
Kochani, dziś make up, który nie miał się znaleźć na blogu, ponieważ wykonałam go dla siebie na wyjście, dosłownie w 25 minut. Najdłużej zeszło się z brwiami, natomiast na oko miałam już wizję, więc szybko zaaplikowałam wybrane cienie. Wykonałam tzw. "spotlight", czyli makijaż powiększający oczy, zaokrąglający płaskie powieki. Charakteryzuje się ciemnymi kącikami (wewnętrznym i zewnętrznym) i jasnym, często rozświetlonym środkiem. Mój makijaż nie jest bardzo dobrze widoczny, ponieważ się spieszyłam i zdjęcia zrobiłam w około 3 minuty, ale obiecuję niedługo wykonać go jeszcze raz i zamieścić bardziej dokładne zdjęcia. Zapraszam do oglądania :)












Do wykonania makijażu użyłam poniższych kosmetyków:

TWARZ
Korektor - SEPHORA Touch Lumiere Lissante nr 02
Podkład - Bourjois Flower Perfection 
Puder - Eveline 20 transparent
Bronzer - SEPHORA MicroSmooth 30
Róż&Rozświetlacz - Golden Rose
Rozświetlacz - Revlon ColorStay Puder rozświetlający 010
BRWI
Cień do powiek - INGLOT nr 327
OCZY
Eyeliner - Rimmel Gel Eyeliner
Cień do powiek - INGLOT nr 127 R(w kącikach)
Cień do powiek - INGLOT Fall in love nr 158 (środek)
Tusz do rzęs - Bourjois Twist up the volume 




I jak Wam się podoba? Czekam na Wasze opinie w komentarzach. Buziaki :*

3 komentarze:

  1. Genialny i prosty makijaż :) Może przyjmiesz wyzwanie i zamieścisz na blogu jak zrobić "przydymione oko" oraz jak dobrze zrobić kreskę przy użyciu eyelinera? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że przyjmuję :) w następnym tygodniu pojawi się post o kresce bo już mam przygotowany i czeka w kolejce, natomiast za przydymione oko muszę się dopiero zabrać :) Oczekuj niedługo :)

      Usuń
  2. Genialnie! Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń