niedziela, 1 lutego 2015

PERFECT COMBINATION

Witam Was Kochani! Jeszcze przed szpitalem udało mi się wykonać makijaż na bloga. Przygotowałam taki, który w fajny sposób podkreśli oko, a w razie potrzeby je skoryguje. Wybór granatu nie był przypadkowy, ponieważ uwielbiam swoje oczy w niebieskich odcieniach. Natomiast naturalny cień opalizujący na różowo dodałam spontanicznie i pozytywnie się zaskoczyłam, ponieważ całość uważam za na prawdę udaną kombinacje. Myślę, że to fajna propozycja na imprezę, dla tych bardziej odważnych może i na co dzień :) Cienie z dzisiejszego makijażu, jak również znacznej większości na moim blogu są firmy INGLOT. Dzisiejsze pochodzą z paletki, którą skomponował mój chłopak i dostałam ją na rocznicę. Bardzo udany prezent <3 Zapraszam do zdjęć, a niżej znajdziecie listę użytych kosmetyków. Bye!




















Do wykonania makijażu użyłam poniższych kosmetyków:

TWARZ
Korektor - SEPHORA Touch Lumiere Lissante nr 02
Podkład - Bourjois Flower Perfection 
Puder - Eveline 20 transparent
Rozświetlacz - Revlon ColorStay Puder rozświetlający 010
BRWI
Cień do powiek - INGLOT nr 327
OCZY
Kredka do oczu - SEPHORA Retractable Waterproof Eyeliner 19 
Cień do powiek - INGLOT nr 127 R
Cień do powiek - INGLOT nr 132 R
Tusz do rzęs - Bourjois Twist up the volume




10 komentarzy:

  1. fajnie :) podbija jeszcze bardziej kolor oczu
    edytuj notke bo nie napisalas numerkow cieni !

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chętnie dowiedziałabym się jak wyczarować takie ładne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że pojawi się taki post w najbliższym czasie :)

      Usuń
    2. Zatem czekam z niecierpliwością:)

      Usuń
  3. Jakich pędzelków do wykonania makijażu tu użyłaś?:D Głownie chodzi mi o rozcieranie, ponieważ to mój błąd w robieniu makijażu i nie wiem jak mam to zrobić zeby taki piękny efekt wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam pędzli HAKURO, do rozcierania użyłam m.in. H67 i H65 :)

      Usuń
  4. A mam jeszcze jedno pytanie,wykonujesz makijaze na wesela?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie pracuję w zawodzie, ale jeśli moje makijaże komuś się podobają i chce taki, to czemu nie :)

      Usuń
    2. Super :) w takim razie moge byc Twoja pierwsza klientka ;p

      Usuń