piątek, 20 marca 2015

GLAMOUR MAKE UP BY EMMA


Witam Was Kochani po dłuższej przerwie. Kilka ważnych dla mnie wydarzeń miało miejsce w trakcie tej przerwy, ale nie po to wróciłam żeby Was zasypywać moimi problemami. Jednak jedno z tych wydarzeń było dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem, a mianowicie dostałam długo wyczekiwany aparat, który niewątpliwie ułatwi mi przygotowywanie dla Was nowych postów. Muszę jeszcze tylko postarać się o fajne, jasne tło, które nie będzie odwracać uwagi od makijażu i zdjęcia na pewno będą super jakości. W dzisiejszym poście zamieściłam zdjęcia, wykonane właśnie moim nowym nabytkiem. Mam nadzieję, że jakość zdjęć będzie dla Was zdecydowanie lepsza.

Wracając do tematu wpisu, którym jest makijaż GLAMOUR, chciałabym Wam pokazać moją interpretację bardzo eleganckiego i pełnego wdzięku makijażu. Podkreślone oko, rozświetlone kości policzkowe i oczywiście czerwone usta(!) to makijaż glamour w moim wykonaniu. Liczę, że Wam się spodoba albo nawet ułatwi zrobienie samemu takiego make up'u. 
Zapraszam do oglądania i czekam na Wasze opinie :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz