sobota, 25 kwietnia 2015

DAILY MAKE-UP

Witam wszystkich!
Dziś przygotowałam dla Was post z makijażem, który jest dość uniwersalny. Ja wykorzystałam go wczoraj zarówno w ciągu dnia jak i wieczorem. Zdjęcia zrobione w południe, więc bez mocnych akcentów, ale nie wieczór wystarczy dodać kreskę i ciemną (czarną) linię wodną, a ten makijaż nabierze wieczorowego charakteru. Post miał pojawić się wczoraj, niestety nie zdążyłam ponieważ zakończenie roku maturzysty to idealny czas na spotkanie ze znajomymi z (już) byłej klasy i musiałam pędzić do znajomych.  Przepraszam Was za to, ale również za to, że ten makijaż to prawdopodobnie ostatni publikowany przed maturami pisemnymi. Ten tydzień muszę wykorzystać jak najlepiej, dlatego całą moją uwagę poświęcę powtórkom, ale jak tylko zakończę egzaminy, mam zamiar rozszerzyć kategorie bloga o jeszcze jedną, ale to taka mała niespodzianka :) Trzymajcie za mnie kciuki na maturze, a ja tymczasem uciekam malować moją piękną koleżankę, której zdjęcia pojawiły się w jednym z pierwszych postów na blogu. Buziaki kochani :*








4 komentarze: