poniedziałek, 11 maja 2015

SMOKY EYES by Emma

Witam wszystkich! Dziś mam dla Was propozycję makijażu zwanego "smoky eyes". Jakiś czas temu ktoś w komentarzu poprosił mnie o taki make up i postanowiłam spełniać tę prośbę. Smoky eye to przydymione, wyprofilowane oko, w mojej wersji również rozświetlone w kąciku i na ruchomej powiece. Jest idealną propozycją na imprezę, randkę lub jeśli ktoś lubi odważny look, może sprawdzić się także na wesela. Aby zachować umiar usta zostawiłam w naturalnym kolorze. Przy takim makijażu należy pamiętać o wyeliminowaniu wszelkich niedoskonałości gdyż bardzo źle wygląda ciemne, przydymione oko w towarzystwie na przykład sińców pod oczami. 

PS. Przepraszam Was za moje przesuszone miejsca na twarzy, ale takie uroki suchej skóry w słoneczne dni... 














Jak zwykle czekam na wasze opinie w komentarzach. Jeśli macie jakieś propozycje na makijaż, który chciałybyście żebym wykonała to również piszcie na dole. Postaram się zrealizować wszystkie prośby :) 

8 komentarzy:

  1. przepiękne wykonanie!:) z chęcią zobaczyłabym makijaż graficzny i francuski w Twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Już sobie zapisałam i postaram się jak najszybciej taki wykonać :)

      Usuń
  2. Świetnie wygląda, czy wykonujesz już makijaże np. na wesela??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że się podoba :) Tak, wykonuję makijaże na wesela i inne okazje, ale trzeba pisać na fb prywatnie lub na mojej stronie bo nie każdy termin mam wolny i nie każdy z różnych powodów przyjmuję :)

      Usuń
  3. Po prostu talent :) Świetne zdjęcia i makijaże :) Hmm a jakbyś mogła przedstawić taki makijaż naturalny, lekki.??
    Ahh no i oczywiście świetny blog :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, myślę, że już niedługo pojawi się "make up no make up" :)
      Dziękuję za tak miłe słowa! :)

      Usuń
  4. Podziwiam każdy Twój make up:) jeszcze kilka Twoich propozycji i byc może w końcu odważę się na jakiś mocniejszy makijaż;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paula! :) miło mi będzie jeśli miedzy innymi za moją sprawą spróbujesz czegoś innego. Miło mi że mam takich czytelników, których mogę inspirować :*

      Usuń