środa, 24 czerwca 2015

GRAY, ACCOMPANIED BY PURPLE


Witam serdecznie wszystkich moich czytelników. Wracam do Was po dłuższej przerwie, która mam nadzieję nie powróci. Na razie mam wakacje, dlatego postaram się o regularność w publikowaniu postów. Wiem, że macie dla mnie propozycje jakie makijaże chciałybyście obejrzeć, więc pod tym postem, w komentarzach proszę o Wasze opinie. Poprzednie propozycje mam zapisane i postaram się w najbliższym czasie zamieścić kilka z nich. Tyle wstępu, przechodzę do opisu dzisiejszego makijażu.


Szarość to piękny kolor, jeden z moich ulubionych. Stanowi bazę pod inne kolorowe elementy makijażu. Nie jest to kolor typowo letni, jednak w towarzystwie tak pięknego fioletu i różu na ustach, stanowią ciekawe połączenie. Na ustach mam dwie ulubione pomadki, różową od Golden Rose oraz fioletową od INGLOTa. Cienie również są firmy INGLOT, poza tym to jedne z moich ulubionych i na prawdę trwałych kosmetyków. Zanim wybrałam kategorię, do której chciałam zaklasyfikować ten makijaż, musiałam się chwilę zastanowić. Dla mnie jest to fajna opcja na przykład na wieczorne wyjście (z czego sama wczoraj skorzystałam), jednak wiem że dla niektórych fiolet jest zbyt awangardową opcją na ustach. Po dłuższym namyśle, makijaż trafił do kategorii makijaży wieczorowych, a dla osób, które nie lubią tego koloru polecam inne kolory pomadek lub błyszczyków, gdyż tak jak pisałam wyżej, szarość stanowi idealną bazę dla większości kolorów :)
Liczę, że makijaż się spodoba. Czekam na Wasze opinie, a teraz zapraszam do oglądania zdjęć :)













4 komentarze:

  1. Cudowny makijaż zarówno oczu jak i ust :) zdecydowanie masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie :* mam pytanie jezeli chodzi o cienie z inglota, czy masz jakas paletke z tymi odcieniami czy są to pojedyńcze cienie. Jeśli miałabyś chwilkę czasu prosze o odpowiedz, bo szukam takich kolorow od dluzszego czasu. :* Buziaki, jestes sliczna i bardzo zdolna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za komplement :) Tzn. jeśli chodzi o cienie z Inglota to sama ułożyłam sobie paletki z pojedynczych cieni. Do tego makijażu użyłam cieni z Inglota nr 114R;376 oraz cienia z Miss Sporty (numerek sie starł, to był szary z drobinkami) :) Post z moimi paletkami z Inglota pewnie pojawi się niedługo na blogu :)

    OdpowiedzUsuń