sobota, 27 czerwca 2015

PURPLE & GOLD PIGMENT

Cześć wszystkim :) Dziś post z wieczorowym makijażem mojej dobrej koleżanki Martyny. Dość dawno robiłam ten makijaż. Zdjęcia wykonałam na szybko, co widać,ale mimo wszystko jest ich kilka więc postanowiłam je opublikować. Teraz kochani ze względu na stan zdrowia, nie przyjmuję na makijaże, ale jak tylko będę znowu malować to pojawi się taka informacja tutaj na blogu, a także na mojej stronie na Facebooku (klik). Zachęcam do polubienia, ponieważ to główna możliwość kontaktu z Wami.

Przejdę teraz do samego makijażu. Nie wiem czy pamiętacie ostatnie zdjęcia Martyny na blogu (tutaj). Miała wtedy bardzo podobny makijaż do tego z tych zdjęć. Ten jest nieco mocniejszy i zamiast brązów moja modelka wybrała fiolet. Uważam, że do jej ciemnych, brązowych oczu, pasuje ten kolor. Do tego ruchoma powieka w połysku oraz mocno zaznaczone kości policzkowe i Martyna była bardzo zadowolona. Usta zostawiłam w naturalnym kolorze na życzenie modelki. Prawda, że piękną mam koleżankę? :)


Już w poniedziałek drugi post o pielęgnacji mojej twarzy. Zapraszam :)









Kochani, zachęcam Was również do zaobserwowania mojej strony. Na górze, po prawej stronie jest biały napis na niebieskim tle: "Dołącz do tej witryny". Wszyscy, którzy mają konto na www.google.pl mogą dołączyć do członków i być na bieżąco ze wszystkimi nowościami na blogu. Będę Wam bardzo wdzięczna :)

2 komentarze:

  1. Piękna koleżanka i śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Martyny i swoim :) Na tak pięknej osobie to każdy makijaż ładny :)

      Usuń