czwartek, 2 lipca 2015

HIT THE SUMMER 2015

Witam Was kochani. Całkiem niedawno publikowałam post w fioletowych ustach (tutaj), który uzyskał najlepszą oglądalność na moim profilu na Facebook'u. Dziś z kolei, mam dla Was kolejną propozycję ust w kolorze, który tak jak fiolet, jest hitem tegorocznego lata :) Pomarańcz świetnie wygląda na większości ust, dlatego, że małe powiększa, a duże uwypukla. Dla mnie to idealna wiadomość, gdyż ja uwielbiam akcent na ustach. Kiedy wychodzę gdzieś na weekend i nie robię posta na bloga, to zazwyczaj stawiam na usta w kolorze i klasyczną kreskę na oku. Zwłaszcza w lecie, kiedy wysoka temperatura nie jest łaskawa dla naszego makijażu :)  Dla urozmaicenia tego make up'u, dolną powiekę również pomalowałam na pomarańczowo, co pięknie podkreśla niebieski kolor moich oczu. Zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na Wasze opinie w komentarzach. Buziaki :* 










10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :) mega usta, ale będą one pasować również blondynkom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Spekulacje zaczynają się przy rudowłosych, jednak ja lubię łamać stereotypy :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż :) Nigdy nie spodziewałabym się że inny kolor na ustach oprócz czerwonego lub różowego może wyglądać tak świetnie :) Oczywiście oprócz makijażu podobają mi się same opisy i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo cieszy mnie taki odbiór mojej "pracy". Takie słowa są bardzo motywujące do robienia dalszych makijaży i pisania nowych notek :)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż! Z jakiej firmy jest pomadka? I jaki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pomarańczowa farbka ze Sleek'a :)

      Usuń
  4. Cudownie jak zawsze :D Jestem zachwycona makijażem oczu *.* a usta w mocnym kolorze uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* ja również uwielbiam usta w kolorze. Mogę mieć pomalowane tylko rzęsy i usta, a mimo wszystko będę się dobrze czuła :)

      Usuń
  5. Czy ja kiedyś nauczę się robić taki piękny makijaż oczu? Ech.. zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) myślę że ten makijaż nie należy do najtrudniejszych. Praktyka to podstawa jeśli chodzi o pracochłonną kreskę :)

      Usuń