środa, 23 września 2015

DELICATE DAILY MAKE-UP

Witajcie. Jakiś czas temu pojawił się na blogu post w kategorii makijaży dziennych. Ta kategoria została troszkę przeze mnie zapomniana, dlatego postanowiłam ją uzupełnić. Poprzedni makijaż dzienny z bloga to makijaż, na który nie każda mogłaby się zdecydować. Nie był to klasyczny i uniwersalny makijaż dzienny. Ten jednak, jest bardzo delikatny i podkreślający rysy każdej twarzy. Bezpieczne brązy na powiece to dobra opcja dla każdej z Nas. Usta w rzeczywistości miałam delikatniejsze, jednak podkręcając kontrast, aby powieka na zdjęciach z lampą była w ogóle widoczna, usta również się przyciemniły. Rozświetlenie twarzy i delikatne muśnięcie policzków różem, to  obowiązkowy element dziennego makijażu. Musimy przecież wyglądać świeżo i promiennie przez  cały dzień :)










Dajcie znać czy Wam się podoba, a ja zabieram się za kolejny makijaż na kolejny post! Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Ahh... czekałam własnie na tego typu makijaż i muszę powiedzieć (napisać) że jest cudowny. Bardzo mi sie podoba jest taki naturalny i ma coś takiego w sobie czego nie potrafię określić. Cudownie podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, taki właśnie powinien być makijaż dzienny. Lekki, podkreślający naszą urodę :) Bo przecież każda kobieta jest piękna, a makijaż powinien to tylko odpowiednio wydobyć i podkreślić :)

      Usuń