piątek, 4 września 2015

MY WEDDING MAKE UP

Witam wszystkich. Dziś mam dla Was zdjęcia makijażu, w jakim prezentowałam się w ostatni weekend na weselu moich dobrych znajomych. Łagodne przejścia między cieniami oraz błysk oka, nakazał mi wybrać matową pomadkę. Piękny, soczysty róż to jedna z moich ulubionych wersji ust tego lata. Tu jak zwykle przepiękna pomadka z Bourjois Velvet Matte. Polecam zajrzeć na stronę www.ezebra.pl, ponieważ znajdziecie tam wiele kosmetyków, m.in. pomadkę z dzisiejszego postu w bardzo atrakcyjnych cenach.  Uwielbiam takie połączenia. A Wam jak się podoba?






Buziaki dla Was i do zobaczenia wkrótce ze zdjęciami z nowego projektu :*


5 komentarzy:

  1. Piękny makijaż i cudowna szminka ;) zastanawiam się nad nią, ale muszę trochę zużyć tego co mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szminka jest na prawdę cudowna. Zdecydowanie ją polecam :)

      Usuń
  2. Przepiękny! Soczyste usta w kolorze różu to także mój najczęstszy wybór tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń