wtorek, 16 lutego 2016

MAKE UP FOR EVERY OCCASION

Witam Was po dłuższej przerwie. Brak płynności na blogu spowodowany był awarią laptopa, na którym miałam kilka propozycji makijaży i kolejną odsłonę kosmetycznych mistrzów. Laptop na szczęście już naprawiony, zdjęcia odzyskane, więc wracam do Was z zaległymi i nowymi propozycjami makijaży. Tymczasem, wstawiam Wam zdjęcia makijażu, który miałam na sobie podczas pierwszego dnia Świąt Bożego Narodzenia. Jest to pięknie podkreślający oko makijaż, bardzo uniwersalny. Usta pomalowałam konturówką w kolorze bladego różu. W zależności od upodobań, taki makijaż oka pozwala na dowolność w kwestii koloru ust. Jeżeli któraś z Was, miałaby ochotę mocniej zaakcentować usta, z pewnością wyglądałoby to równie dobrze. Zostawiam Was ze zdjęciami, a sama zaczynam przygotowywać kolejne posty i makijaże. Miłego dnia kochani! :*

    





6 komentarzy:

  1. Nareszcie wróciłaś :D Cudowny makijaż jak zawsze oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Wróciłam i postaram się być bardziej systematyczna :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż <3 Masz śliczny uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota! Brawo:)
    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń