środa, 24 lutego 2016

MY NEW YEAR'S EVE MAKE UP


Witam. Dziś mam dla Was zdjęcia mojego makijażu sylwestrowego. Robione na szybko więc nie są pierwszej jakości. Nie miałam na och zrobienie wystarczającej ilości czasu. Makijaż jest bardzo podobny do makijażu świątecznego, który opublikowałam kilka dni temu, ponieważ w tamtym czasie bardzo przypadły mi do gustu konkretne cienie i sypki pigment z INGLOT'a. Makijaże podobne, a zarazem inne. Ten nieco bardziej podkreśla oko, a usta są w delikatnie żywszym odcieniu różu. Jak obiecałam w poprzedniej notce, postaram się w najbliższym czasie wykonywać makijaże w tonacjach kolorystycznych innych niż ukochany róż i fiolet ;) Od pewnego czasu siedzi mi w głowie pomysł na fajne urozmaicenie bloga, także jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, spodziewajcie się niedługo nowej i bardzo ciekawej kategorii. Tymczasem miłego dnia!






2 komentarze: