sobota, 27 lutego 2016

MY TRADITIONAL COLOURS OF MAKE UP

Witajcie. Dziś po raz kolejny przedstawiam Wam makijaż w tonacji brązowej z oklepanymi różowymi ustami. Ale co ja poradzę, że uwielbiam ten kolor? :) Dziś dla odmiany przykleiłam sztuczne rzęsy, aby optycznie powiększyć i uwydatnić oko. Od teraz postaram się, aby ten element częściej pojawiał się w moich makijażach. Wracając do ust, przypomniałam sobie o obietnicy używania innych kolorów ust, dlatego w dzisiejszym poście pojawiają się dwa kolory. Zgodnie z obietnicą, postaram się, aby następne makijaże były bardziej zróżnicowane i ciekawe :) Nie wiem czy pamiętacie jeszcze kategorię wskazówki, ale planuję ją odświeżyć. W przyszłym tygodniu postaram się przygotować post jak narysować kreskę eyelinerem (była kiedyś taka prośba od jednej z Was) oraz aktualizację malowania brwi. Czekam na Wasze propozycje :) 











 A niżej druga wersja makijażu z ciemniejszymi ustami. Dajcie znać, która Wam się bardziej podoba. 
Miłej soboty :*




22 komentarze:

  1. Mi to już brakuje słów do twoich makijaży :D Jak zawsze perfekcyjnie :* Nie przepraszaj za tą różową szminkę, bo wyglądasz w niej bosko :D
    Obie wersje fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki komplement :* Jednak nie da się nie zauważyć, że najlepiej się czuję w tym kolorze pomadki :P

      Usuń
  2. Makijaż super :)
    jakich cieni używałaś do jego wykonania?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Brązy to INGLOT, a ten połyskujący złoty to rozświetlacz MaryLou-Manizer nałożony na mokro :)

      Usuń
  3. Makijaż idealny, zresztą jak każdy na tym blogu :) Śledzę Twój bloga od początku i bardzo się ciesze że wróciłaś :) Widać że to co robisz sprawia Ci przyjemność i że jest to Twoją pasją :) Nie sposób wybrać która wersja jest lepsza. Zdjęcia jak i opisy są również świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z takiego odbioru :) Nie obiecuję, że przerw już nie będzie, ale postaram się regularnie dla Was coś malować i pisać :)Dziękuję za dobre słowo!

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż! <3 jestem tu po raz pierwszy, ale zdecydowanie zostane na dłużej, także z nieciepliwością czekam na post odnośnie malowania brwi, ciągle mam z tym kłopot :) A czym myjesz pędzle? Bo ja swoich brudasków nie mogę doczyścić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam :) Na facebook'u mam stronę MAKE UP by emma zwolak, więc zachęcam do polubienia. Tam są zawsze najświeższe informacje o nowych postach :) Post z brwiami pojawi się już niebawem.
      Pędzle myję szamponem do włosów, który aktualnie mam pod ręką. Nic specjalnego :)

      Usuń
  5. piękny makijaż, super brwi :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Już zaglądam ;)

      Usuń
  6. Cudowny make up, proszę o tutorial ♥ Jestem zachwycona, masz świetne umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komplement :) Nie jestem jeszcze gotowa na nagrywanie :) ale może post "krok po kroku" uda mi sie przygotować :)

      Usuń
  7. Jesteś śliczna, a makijaże to mistrzostwo! :) Ja wybieram drugą wersję, bo uwielbiam takie intensywne kolory na ustach i kradnę do obserwowanych, żeby móc dalej podziwiać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie ogromny komplement! Bardzo się cieszę, że makijaż przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  8. Jesteś przepiękna a makijaż jest tak precyzyjny i bez żadnej skazy że aż mi się buzia nie zamyka ze zdziwienia, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za kolor na ustach na pierwszych zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kredka z Golden Rose (pojawiła się w poście o mistrzach makijażu wieczorowego) i matowy błyszczyk NYX odcień - Antwerp :)

      Usuń
  10. Przepiękny makijaż :) Cudownie dobrane kolory, precyzyjne i estetyczne wykonanie. Efekt powala!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze :)
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń