wtorek, 26 kwietnia 2016

PINK & PURPLE | MRS. SPRING

Witam wszystkich po kolejnej dłuższej przerwie. W ramach rekompensaty, mam dziś dla Was zdjęcia makijażu, który wykonałam na mojej przepięknej koleżance Klaudii. Tonacja pewnie nikogo nie zadziwi, moje ukochane fiolety i stonowane róże. Oczy mojej modelki podkreśliłam lekką kreską przy pomocy czarnego cienia. Inspiracją dla całej stylizacji była charakterna Pani Wiosna, która jak na razie, zmierza do Nas malutkimi kroczkami. Zdjęcia wykonywałam sama, dlatego od razu Was przepraszam za wszelkie niedociągnięcia. Nie jestem profesjonalną makijażystką (jeszcze), a już tym bardziej fotografką. Dlatego wybaczcie mi wszelkie niedoskonalości, a z każdym następnym razem postaram się, aby wychodziło lepiej. Ponadto zdjęcia odbywały się w dwóch miejscach, stąd widoczne róznice np. w natężeniu światła. 


Chciałabym przy okazji bardzo podziękować Klaudii za użyczenie twarzy oraz za poświęcenie podczas sesji. Było na prawdę zimno (ja wykonywałam zdjęcia w kurtce zimowej ;)) Zapraszam do oglądania zdjęć i dzielenia się swoimi opiniami. Pozdrawiam Emma :)
















2 komentarze:

  1. Makijaż boooski <3 Zdjęcia również świetne :) Klaudia ma niesamowite oczy :)

    OdpowiedzUsuń