piątek, 16 grudnia 2016

#1 KLASYCZNA PROPOZYCJA ŚWIĄTECZNA | CZERWONE USTA




Witajcie! Dziś mam dla Was propozycję najbardziej klasycznego makijażu świątecznego, jaki tylko przychodzi mi do głowy :) Są to oczywiście - CZERWONE USTA. Dodam jeszcze, że pomadka w odcieniu czerwieni to u mnie niezwykła rzadkość. Jedyna czerwień jaką aktualnie akceptuję na swoich ustach to NYX Soft Matte Lip Cream w odcieniu 01 Amsterdam ❤ Przedstawiam Wam dziś moją wersję. Oko lekko wykonturowałam chłodnym odcieniem brązu, a zamiast klasycznej delikatnej kreski, narysowałam mocną i roztartą. Żeby efekt był elegancki a nie przesadzony, zastosowałam lekkie konturowanie twarzy. W takim towarzystwie czerwone usta grają zdecydowanie główną rolę. Jeśli zaś dla którejś z Was będzie to za mocny look, proponuje pozostać przy wykonturowaniu oka brązami i mocno wytuszowanych rzęsach. Taka oprawa będzie idealnym dopełnieniem wyrazistych ust, ale będzie to delikatniejsza wersja od mojej :) Uwaga! Dzięki matowej pomadce, unikniemy rozmazania podczas składania życzeń i pocałunków. Pamiętajcie o tym wybierając akcent na usta podczas Świąt. Ja tymczasem szykuję dla Was kolejną propozycję makijażu świątecznego. Tym razem coś dla osób, które usta chcą zostawić delikatne. Żegnam się z Wami, miłego oglądania :) Buziaki!









8 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż <3 Jak ja się cieszę, że wróciłaś na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :*
      Również się cieszę, sprawia mi to ogromną radość. Jedynie brak czasu i ograniczenia zdrowotne czasem biorą górę. Jednak się nie poddaję! ;)

      Usuń
  2. Wprost idealny makijaż :) Cudowne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie! ;)

    OdpowiedzUsuń