piątek, 9 grudnia 2016

#1 PROPOZYCJA NA SYLWESTRA 2016 | SMOKY EYE + NIEBIESKI PIGMENT


Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Dziś publikuję propozycję makijażu na Sylwestra. Smoky eye jest świetnym wyborem w makijażu imprezowym, ponieważ fajnie podkreśla oko, a przy tym bardzo fajnie się fotografuje. Ja przy użyciu niebieskiego pigmentu z Inglota, dodatkowo wydobyłam piękny kolor tęczówki mojej modelki Edyty. Pamiętajmy, aby przy takim makijażu oka dobrze rozświetlić okolicę pod nim (trójkąt), gdyż każde zasinienie spowoduje, że makijaż będzie smutny, a twarz wyglądała na zmęczoną. Usta przy podkreślonym oku pozostawiłam w stonowanym kolorze, który idealnie komponuje się z różem na policzkach (mało widocznym na zdjęciach :P). Mam nadzieję, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu. Czekam na Wasze opinie :) Z powodu ograniczenia ruchowego, nie wykonuję makijaży na Sylwestra, zbyt długo mi zajmuje  jego wykonanie :( Zapraszam Was jednak do zapisów na rok 2017. Zaczynam od lutego, także mamy szansę umówić się na studniówki, a także inne okazje :)
Miłego oglądania, a ja zabieram się za kolejną odsłonę makijażu sylwestrowego, a także propozycje świąteczne. Buziaki :* 











2 komentarze:

  1. Makijaż boski, ten niebieski cień jest po protu cudowny :) Twoje wcześniejsze makijaże były boskie, ale teraz to już mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Staram się cały czas szkolić i ulepszać swój warsztat :)

      Usuń